می درمان پیشرفته تر نفروپاتی دیابتی جایگزین وجود دارد؟
نوشته شده توسط : rshaole

می درمان پیشرفته تر نفروپاتی دیابتی جایگزین وجود دارددیابت یک بیماری مادام العمر است، پیشگیری کلید درمان برای جلوگیری و یا تاخیر شروع و بروز عوارض است. پس از تشخیص دیابت، ترجیحا دو بار معاینه میکروآلبومینوری سال، تشخیص اولیه نفروپاتی دیابتی، این بار با پایان درمان ممکن است خارج پیشگیری اولیه و درمان به موقع کلید پیشگیری از نفروپاتی دیابتی است. همچنین، توجه به رژیم غذایی، ورزش مراقبت مناسب برای جلوگیری از نوسانات قند خون است.

مرحله دوم و سوم نفروپاتی دیابتی در بیماران تحت درمان علاوه بر کنترل قند خون، بلکه استفاده از مهار کننده های مهار کننده های آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین، آنتاگونیست های گیرنده آنژیوتانسین. بیماران مبتلا به دیابت باید به طور مرتب به بیمارستان می شود برای بررسی میزان فیلتراسیون گلومرولی و سرعت دفع آلبومین ادرار، تشخیص زود هنگام آسیب کلیوی ناشی از دیابت و درمان زود هنگام. اگر سؤال از پروتئین در ادرار یک تحول مثبت نارسایی کلیوی را نشان دادند، 4، همچنین به عنوان "مرحله بالینی نفروپاتی دیابتی" شناخته می شود، این دوره خواهد شد به تدریج در پروتئین ادرار در پروتئینوری شدید (پروتئین ادرار از> 3.5 گرم / روز) افزایش یافته است که کاهش می دهد پروتئین پلاسما، چربی خون و ادم، سندرم نفروتیک. بیماران اغلب با فشار خون بالا همراه است، کاهش کارکرد کلیه به سرعت. اگر کنترل شده نیست، اغلب در نهایت نیاز به دیالیز برای زندگی است.

نفروپاتی دیابتی تشخیص زود هنگام، تشخیص زودرس، درمان به موقع، به منظور بهبود درمان فشار خون بالا در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دارای اثر مثبت است. طب چینی با استفاده از روش های درمانی را هدف قرار جلوگیری از نفوذ بازی برای تعمیر، مرمت و بازسازی آسیب دیده سلول های کلیه و سلولهای بافت کلیه و آسیب دیده را ترمیم جزایر جزایر خود را. بیمارستان ما این است که معرفی دارو پیچیده ترین چینی در درمان نفروپاتی دیابتی، ساخته شده و تاثیر قابل توجهی در عملکرد بالینی. چینی ارزش فن آوری پزشکی پزشکی بی اندازه و اهمیت اجتماعی برای اکثر بیماران با درمان نفروپاتی دیابتی به ارمغان می آورد مسیر جدید است.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: درمان,نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: